TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Edukacja Jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce - Teresa Neckar-Ilnicka: Dziecko w roli konsumenta. Dylematy pedagoga autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Edukacja Jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce - Teresa Neckar-Ilnicka: Dziecko w roli konsumenta. Dylematy pedagoga

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-61991-83-0
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
3,00 zł 2,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 2014 r. 3,00 zł
 
 

Do rąk Czytelników kierujemy monografię „Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce”. Jest to kolejna książka, jaka powstała w ramach cyklicznych spotkań tatrzańskich „Edukacja jutra”, zawierająca zbiór tekstów zakwalifikowanych do druku. Spotkań niemających odpowiednika w polskiej rzeczywistości naukowej, spotkań nie tylko pożytecznych, wartościowych, inspirujących, ale także integrujących różne specjalności pedagogiczne. Spotkania te od wielu lat są platformą kontaktów pedagogów z wielu ośrodków akademickich w Polsce, okazją wymiany doświadczeń, myśli i poglądów pedagogów, nauczycieli pracujących w różnych placówkach i na różnych poziomach edukacji, teoretyków i praktyków. (…) nikt nikogo nigdy nie pytał o sympatie i poglądy polityczne, nie pytał o stop¬nie naukowe, pełnione stanowiska, nie ograniczano tematów wystąpień. Oczekiwano natomiast podejmowania tematów oryginalnych, aktualnych, a także istotnych dla pedagogiki i praktyki edukacyjnej, które mieściły się w formule „edukacji jutra”. Ta otwarta formuła uczestnictwa stwarzała zawsze klimat do nieskrępowanej dyskusji nad szeroko zakrojonymi przemianami dokonującymi się w polskiej edukacji (od przedszkola do szkoły wyższej), jej sukcesami i niedomaganiami, dla wszystkich, którym losy polskiej oświaty i nauki nie były i nie są obojętne. Prace powstałe w związku z kolejnymi seminariami były reakcją na zmiany zachodzące w polskim szkolnictwie i polskiej nauce, powiązane z prowadzonym badaniami. Seminaria spełniały rolę monitoringu w polskiej pedagogice. Dla badacza dziejów polskiej edukacji na przełomie XX i XXI wieku są kapitalnym źródłem badawczym, w którym jak w lustrze można odnaleźć informacje i refleksje nad zachodzącymi zmiana¬mi okresu transformacji. Cechuje je wysoki racjonalizm i krycytyzm, świadomość potrzeby wdrażania innowacji oraz uwzględniania uwarunkowań funkcjonowania systemu i możliwości jego reformowania. (…) Zenon Jasiński (frag.
<i>Wstępu</i>)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Klimczok akceptuje płatności: