TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych autor: Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 978-83-7561-505-0
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
34,90 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI
PDF

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Klimczok akceptuje płatności: