TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Cyfrowa przestrzeń biznesowa autor: Matt Mayewski
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Cyfrowa przestrzeń biznesowa

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-16683-0
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
23,90 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

"


E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być "podłączonym" do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?


Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:


• biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,


• business directory z elementami Web 2.0: Spoke, Jigsaw,


• social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware, Projectplace, Socialtext,


• marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,


• enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.


Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie - wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.


Matt Mayewski - marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).





"

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Klimczok akceptuje płatności: