TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Public relations a demokracja autor: Teresa Święćkowska
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Public relations a demokracja

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Warszawski
ISBN: 978-83-235-0397-2
Wydanie: 1, 2008 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
32,00 zł 30,40 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Klimczok akceptuje płatności: