Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 1616 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Dylematy współczesnych korporacji,
Liberackość dzieła literackiego, Agnieszka Przybyszewska

Oddajemy do rąk czytelnika monografię, która jest efektem dyskusji i debaty, jaka miała miejsce podczas XIII Ogólnopolskiego ... więcej

Można spróbować ująć liberaturę jako taki rodzaj literatury, w którym jej medialność jest świadomie ... więcej

Zarys historii Uniwersytetu Łódzkiego 1945-2015, Wiesław Puś
Uwarunkowania partnerstwa publiczno-prywatnego w finansowaniu inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, Dagmara Maria Hajdys

Prezentowana książka jest pierwszym opracowaniem w miarę pełnej historii Uniwersytetu Łódzkiego w okresie siedemdziesięciu ... więcej

Praca dotyczy uwarunkowań partnerstwa publiczno-prywatnego w finansowaniu inwestycji jednostek samorządu terytorialnego. Skupia się na ukazaniu ... więcej

Międzynarodowe oblicza terroryzmu,
O niewspółmierności wartości i jej konwencjach dla stosowania prawa, Sylwia Wojtczak

Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających ... więcej

Książka dotyczy słabo opracowanego w polskiej literaturze filozoficznej i filozoficznoprawnej zjawiska niewspółmierności ... więcej

Co poezji po bólu? Empatyczne przestrzenie lektury, Krystyna Pietrych
Metody i instrumenty rozwoju lokalnego, Katarzyna Zajda, Łukasz Sykała, Karol Janas, Magdalena Dej

Ta książka jest próbą - próbą językowo zapośredniczoną - współbycia z kilkoma autorami, dla ... więcej

W publikacji zostały omówione metody i instrumenty rozwoju lokalnego, takie jak LEADER, Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność ... więcej

Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym, Wawrzyniec Rudolf
Zasoby naturalne - postęp techniczny a długookresowy wzrost gospodarczy, Maciej Malaczewski

Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw ... więcej

Głównym przedmiotem badań jest wpływ, jak i wielkość zasobów naturalnych oraz ich zużywanie mieć będzie ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Klimczok akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier