Dodano produkt do koszyka

Content Marketing i Social Media

Książka

Content Marketing i Social Media

Stawarz-García Barbara

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 69.00 zł 62.10 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 62.10 zł

Koszty dostawy:
  • Pocztex kurier 15.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Podtytuł
Jak przyciągnąć klientów
Autor
Stawarz-García Barbara
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301196691
Seria
E-MARKETING
Rok wydania
2020
Wydanie
2
Liczba stron
180
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.34 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 44.90 zł 40.41 zł
Do koszyka
Cena: 88.00 zł 79.20 zł
Do koszyka
Cena: 79.00 zł 71.10 zł
Do koszyka
Cena: 51.93 zł 46.74 zł
Do koszyka
Kontakt

Księgarnia Klimczok Stefania Filek
ul. Cyniarska 11
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 9371641324

33 8165748 pon.-pt. 9-19, sobota 9-14
klimczok@bb.home.pl