Książka
Prawo mediów
Wydawca: Wolters Kluwer
Cena: 79.00 zł
71.10 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 71.10 zł
Koszty dostawy:
- Pocztex kurier 15.00 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.
Omówiono m.in.:
- zasadę wolności słowa;
- instytucję sprostowania prasowego;
- regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
- reklamę w mediach;
- ochronę dóbr osobistych w działalności mediów;
- zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.
Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
Omówiono m.in.:
- zasadę wolności słowa;
- instytucję sprostowania prasowego;
- regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
- reklamę w mediach;
- ochronę dóbr osobistych w działalności mediów;
- zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.
Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wolters Kluwer
- ISBN
- 9788381878432
- Rok wydania
- 2020
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 360
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.8x24.0cm
- Ciężar
- 0.53 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt